torstai 2. tammikuuta 2014

Welcome 2014

Noni heips , ja hyvää uuttavuotta 2014 !
Itelle uusvuos oli tosi toivottu nimittäin tuntu et olin vaa koko ajan jumis edellisvuoden tapahtumiin.
Mulle viime vuodest mielest jäi päällimmäisenä mielee ihan eka päivä kesälomast ja toinen päivä kesälomasta jolloin olin molempina päivinä kavereilla yötä ja oli ihan huippu kivaa ! Ja sitten kesäkuun lopusta EM kisat Ruotsissa ja sieltä viikoksi lastenleirille ohjaajaksi. Viikko Kian luona Keski Suomessa ja eka kesä kun rusketuin vähän ! Toki olihan tää vuos ihan hiton rankka koulun suhteen ja sitte henkisten ongelmien vuoksi.
Tuntuu vähän höpsöltä vieläkin olla "yksin" eikä parisuhteessa.
Mut toivottavasti tää vuos alkais ees vähän paremmis merkeissä ! (:

Maanantaina käytii kaupungilla Inkan ja Julian kanssa ja siellä käytii ostoksilla , syömässä Amarillossa illalla leffassa :-) inka ja julia on vaa niin ihania ja niiden kaa aika menee nopeesti eikä oo koskaa tylsää <3

Uutta vuotta vietin rauhallisesti alkuillan tapahtumaa lukuunottamatta Julian , Tuukan , Mikon ja Atin kanssa :)

Eilen käytii Tinkan kaa kattoo ennakko näytökses Justin Bieber - Believe leffa...täytyy sanoo et en oo mikää JB-fani mutta toi leffa oli ihan uskomattoman hyvä ja tuli kylmät väreet parissa kohtaan. WAU.

Tänään takasin koulunpenkille ja kyllä...se oli yhtä hirveetä ku muistinkin..
Oon kuitenki yrittäny panostaa kouluun ja motivaatiota anto jo tänään palautetut äikän kirjotelmat josta sain 9 ! oon oikeesti ylpee itestäni.

Viikonlopun suunnitelmist en viel tiiä mut kerron sit seuraavas postaukses enemmän !















                       löysin tähän loppuu viel pari random kuvaa kesält













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti