sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Things you may not know about me

Moikka. Enää tasan kaksi viikkoa mun synttäreihin joita ootan todella paljon.
Normaalisti inhoan omia syntymäpäiviäni mutta tää vuos on jo alkanut nyt niin hyvin että ootan jopa sitäkin päivää.
Koko kouluviikko on menny suhteellisen hitaasti. Rakastan vaa tiistai aamuja jolloin kouluun meen vasta 10.15 ja saa aamulla lähtee ihan rauhassa ja jaksaa dösäpysäkillekki kävellä paremmin valosassa ilmassa.
Mietin täs pitkää et minkälaisen postauksen tekisin ja päädyin sitten tekemään tän "things you may not know about me".

Oon kohta 15.v
Peruskoulun jälkeen haluaisin lähteä opiskelemaan liikunta ja sosiaali alalle.
Oon neljän sisaruksen isosisko eli mulla on kolme siskoa ja yksi veli
Oon epätoivonen unelmoija.
Oon tosi suorasananen  , empaattinen , hieman ailahtelevainen ja sanallisesti suhteellisen lahjakas.
Mulla on pakonomanen tarve protestoida jokaista asiaa vastaan jonka koen pahaks.
Jos mun pitäs kuvailla mun tyylii sanoisin tyttömäinen , yksinkertanen.
Mun ehoton unelma on päästä Tomorrowlandii!



Mulla on maailman parhaat vanhemmat. Ne auttaa , ei huuda , ymmärtää ja rakastaa.
Rakastan liikuntaa ja harrastan kilpatanssii ja mulla on kisat taas pitkästä aikaa muutaman viikon päästä.
Oon täysin addiktoitunu mun puhelimeen ja varsinki we heart it ja instagram.
Mulla on valinnais aineena köksä , liikunta ja musiikki joista eniten tykkään musiikista.
Mulla on suhteellisen positiivinen elämänasenne.
Uskon että jokainen tekee virheitä mutta jokainen myös ansaitsee mahdollisuuden korjata virheensä.
Rakastan Frendit sarjaa ja mun lempparit on Joey , Chandler ja Pheobe.
Oon kattonu joka ikisen frendit jakson ja muistan suurin piirtein repliikit ulkoo. #fangirling
Mun kauneus ihanteisiin kuuluu luonnollinen , huolliteltu , ja aito persoona.





Oon aika nirso ruuan suhteen , mut sit ku mulla on nälkä , mä oikeesti kans syön.
Tykkään laittaa ruokaa ja opetella uusien ruokien tekemistä.
Mua ärsyttää oikestaa se että vanhemmat välil passaa mua liikaa , koska omatoimisuus on tällöin vaikeempaa.
Valokuvaan suunnilleen kaikkea , se on mun tapa säilyttää muistoja.
Mun musiikki maku on todella laaja eniten tykkään miksatuista biiseistä hyvällä bassolla.
En tykkää yhtään istua tietokoneella enkä pahemmin katso telvisiota.
Oon hulluna suklaaseen ja syön sitä lähes päivittäin.
Mun koulukäynti on lähteny aika huimaan nousuun masennuksen jälkeen.
Oon sinkku, enkä koe että haluisin tällä hetkellä ketää.




Olin useemman kuukauden blondi ja värjäsin syksyllä brunet takasin.
Meen tänä vuonna ripille ja oikeestaan ootan tosi paljon riparia , koska pääsin sellaselle missä on laajalti kavereita.
Kuuntelen musiikkia suunnilleen joka paikassa ja suoraan heti aamulla ylös noustuani.
Tykkään kirjottaa tosi paljon mut inhoon piirtämistä.
Mulla ei oo oikeestaa hyvää mielikuvitusta koska mun ajatustapaan kuuluu vahvasti realistisuus.
Mun blogiin on pian tulossa video postaus.
Tulevaisuudessa toivon olevani terve , onnellinen , hyvä työ , mies ja lapsi.
En oo oikeestaan matkustellut mut oon pienestä pitäen halunnu Ranskaan.
Ranskan lisäksi haluun käyä Espanjassa , Amerikassa , Hawajilla ja Kreikassa.
Juon joka aamu ainakin 2 kuppia kahvia , en muuten pysty alottamaan mun aamua.
Kaverit on mulle kaikki kaikessa ja tiiän että vaikka mitä tapahtus ne on aina mua varten vastassa.




1 kommentti:

  1. liityin lukijaksi, kiva blogi sinulla! :)
    http://suomenlapinkoirasela.blogspot.fi/

    VastaaPoista