Voikun voisinki kiittää yhtä paljon bloggeria ja mun konetta jotka tekivät tästä postauksen teosta yhtä sotkua ja itkua. Mutta vihdoin toimii ja nyt itse asiaan.
Huomenna pitkän kolmen viikon tauon jälkeen jatkuu treenit ja työt :-) Ihanaa päästä takas trenailee ja nähä mun pikkusia tanssijoita ja sit omia treeni kavereita :) Jos vaikka ohjelmanki sais kasaan lähi aikoina ni vois ruveta jo SM kisoi varten treenaillee tosissaan. Koulu on menny tähän mennessä jo paremmin ku varmaa koko viime vuoteen verrattuna. Uskomatonta mutta totta nostin mun keski arvon 6.1 -> 7.5 !
Hyvä etten ruvennu itkee nähdessäni tokarin ja sain jopa valinnaisliikasta 10 :-)
Lähipäivinä oon oleskellu kotona remontoimas tota mun huonetta :-) Mun huone on maailman pienin mutta uudet valkoset seinät , sänky ja kaappi tila toi siihen vähän avaruutta ja tilaa. Oon tyytyväinen.
Eilen lauantaina mulla oli joku ihme Eminem maratooni joka lähti yksinkertaisesti siitä ku googletin Marshalin elämänkertaa josta päädyin kuuntelemaan tämän miljoonat biisit jonka parissa iltapäivä sitten meniki. Uskomattoman rankan lapsuuden/nuoruuden keskeltä silti nous kuuluisuuteen ja jopa historiaan. Wau.
Illalla lähin mun rakasta vastaan (eli juliaa) ja ilta oltii kavereiden kanssa meillä :)
Tänään sunnuntaina oon ollut omissa oloissani ja tapellu tän bloggerin kanssa. Äiti tuli tänään kotiin ja mul oli sitä ihan hullu ikävä (olihan se jopa 2pv poissa) , tästäkin huomattiin etten pärjää ilman mamii <3
Mutta nyt olis tosi kiva saada vielä lisää postaus ideoita ? Ens postaukseeen , heido !










Ei kommentteja:
Lähetä kommentti