Heräilin jossain kahentoista maissa vaikkakin pistin herätyksenki 9 aikoihi.
Aamu päivästä käytii siskon ja äitin kaa kaupassa ja Seppälässä.
Ite en tykkää seppälästä ollenkaa mut tänää ohi mennen sielt nappasin mukaa ihanat lökärit.
Tän iltapäivän oon vaa lököilly , kuunnellu musaa.
Ois kiva saada jotain ehotusta minkälainen seuraava postaus olisi?
Nyt vaa toivon et joku pelastais mut tylsyydeltä.
Mulla on ihan kauhee ikävä kaikkia mun kavereita.
Viikon loppuna ois tarkotus ainaki nähä mun rakasta Juliaa.
Ja sit oli puhetta jos mentäs ensviikolla alku viikosta porukalla leffaaan.
On ollu myös puhetta et näkisin mun ihanaa Kiaa ensviikon lopulla..ollaa viimeks nähty kesällä..
Eilen illalla menin vielä moikkaa marii ja ollu sitäki höpsöö hirmunen ikävä :3
ens postaukseeeen ! heido.
| SEPPÄLÄ |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti