perjantai 27. joulukuuta 2013

Today i dont feel like doing anything

Noni heips :) tänää on ollu maailman laiskin päivä ikinä.
Heräilin jossain kahentoista maissa vaikkakin pistin herätyksenki 9 aikoihi.
Aamu päivästä käytii siskon ja äitin kaa kaupassa ja Seppälässä.
Ite en tykkää seppälästä ollenkaa mut tänää ohi mennen sielt nappasin mukaa ihanat lökärit.
Tän iltapäivän oon vaa lököilly , kuunnellu musaa.
Ois kiva saada jotain ehotusta minkälainen seuraava postaus olisi? 
Nyt vaa toivon et joku pelastais mut tylsyydeltä.
Mulla on ihan kauhee ikävä kaikkia mun kavereita.
Viikon loppuna ois tarkotus ainaki nähä mun rakasta Juliaa.
Ja sit oli puhetta jos mentäs ensviikolla alku viikosta porukalla leffaaan.
On ollu myös puhetta et näkisin mun ihanaa Kiaa ensviikon lopulla..ollaa viimeks nähty kesällä..
Eilen illalla menin vielä moikkaa marii ja ollu sitäki höpsöö hirmunen ikävä :3

ens postaukseeeen ! heido.





                                 
SEPPÄLÄ 19.95  8.90











maanantai 23. joulukuuta 2013

Something About Me

Noni heips kaikki  , mulla on ollu jo pidemmän aikaa mieles alottaa tää bloggaus alusta ja nyt sen päätin sen toteuttaa. Ja koska kaikki ei välttämättä tiedä tästä aattelin kertoo tähän alkuu jotakin musta ni päästää vähän alkuun. Banneri ja ulkoasu pysyy nyt hetkellisesti tollasena ennen ku kehittelen sitä vähäsen. So lets start.



PERUSASIAT

1.Mun nimi on Kiia
2.Asun Etelä Suomessa
3.Oon sinkku
4.Rakastan sanaa "vapaus" , se merkkaa mulle paljon.
5.Mulla oli aikasemmin blogi mutta se jäi kiireen takii alle..
6.Mulla on neljä pienenpää sisarusta , kolme siskoa ja yksi veli.
7.Täytän helmikuussa 23. päivä 15.v
8.Oon tosi sosiaalinen , empaattine , urheilullinen , ylihuolehtivaine , sponttaani , outo ja herkkä.
9. Tykkään tutustuu uusii ihmisii ja kaverit merkkaa mulle tosi paljon ja tiiän että ne on aina mun tukena.























Harrastukset & Vapaa-aika & Sosiaalinen Media

10. Harrastan kilpatanssia Celestial Dancetre , ja oon harrastanu monia eri lajeja noin 9 vuoden ajan
11. Oon harrastanut showta , balettii , show jazzii , hiphoppii , streettii ja nyt pääasiassa discoa
12. Mulla on iphone johon oon täysin addiktoitunu
13. Kuuntelen lähes joka paikassa musiikkia
14. Vapaa ajalla treenaan ja nään kavereita
15. Tykkään laulaa ja soittaa myös sekä valokuvata
16. Mä haluisin tehdä joskus videoita tähän blogiin.
17. Mulla on 3 parasta kaveria : Julia , Juulia ja Kia
18. Mulla on loppu pelissä tosi vähän vapaa aikaa
19. Mut löytää instagramista , facesta , askista , we heart it ja kik


MUN BLOGI

20. Mun blogi voitas luokitella lifestyle-blogiks
21. Saa esittää toiveita
22. Pyrin postaamaan usein ja paljol tekstillä ja kuvilla
23. Postaukset kertoo mun elämästä , tekemisistä ja ajatuksista.
24. Kirjotan myös välil asia tekstei
25. Ois tosi kiva laittaa tänne välil videoitaki
26. Kommenttei on kiva saada ja varsinki rakentavaa palautetta
27. Mun blogin banneri pysyy nyt toistaiseks tollasena ennen ku kehittelen siihen jotain
28. Pahoittelen jo nyt kuvien huonoa laatua
29. Liity lukijaks :-)