sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Hope you have amazing sunday














Noni heeip kaikki ihanat <3
Mulla on ollu aivan ihana sunnuntai päivä , ja noh koko viikko ylipäätänsä muutamaa seikkaa               lukuunottamatta. Toivottavasti tää positiivisuun jatkuu vielä alkavalle kouluviikollekkin.
Tulin nopeesti jaa postaamaan tän koska mulla on vielä paljon hommii tekemättä.
Toivottavasti tää iltä sujuu yhtä hyvin kuin päiväkin ja näkisin ehkä vielä juliaakin.
Perjantaina kävin kaupungilla josta ostin söpön turkoosin oloasu hupparin , lompakon , pari paitaa ja farkut :)
Oon kattonu paljon leffoi ja vaan oleskellu ja en oikeestaan oo liikkunu kahteen päivään kunnolla ollenkaan joten vois harkita lenkkii tänä iltana.
Mun tekis tosi paljon mieli tehä teille videoo mut en keksi mitään aihetta :(






                                                       

sunnuntai 12. tammikuuta 2014

So much between you and i

Noni heips kaikki ! teitä on jo 60 ja hurjan paljon kiitos et jaksatte lukee tätä.
Voikun voisinki kiittää yhtä paljon bloggeria ja mun konetta jotka tekivät tästä postauksen teosta yhtä sotkua ja itkua. Mutta vihdoin toimii ja nyt itse asiaan. 
Huomenna pitkän kolmen viikon tauon jälkeen jatkuu treenit ja työt :-) Ihanaa päästä takas trenailee ja nähä mun pikkusia tanssijoita ja sit omia treeni kavereita :) Jos vaikka ohjelmanki sais kasaan lähi aikoina ni vois ruveta jo SM kisoi varten treenaillee tosissaan. Koulu on menny tähän mennessä jo paremmin ku varmaa koko viime vuoteen verrattuna. Uskomatonta mutta totta nostin mun keski arvon 6.1 -> 7.5 !
Hyvä etten ruvennu itkee nähdessäni tokarin ja sain jopa valinnaisliikasta 10 :-)
Lähipäivinä oon oleskellu kotona remontoimas tota mun huonetta :-) Mun huone on maailman pienin mutta uudet valkoset seinät , sänky ja kaappi tila toi siihen vähän avaruutta ja tilaa. Oon tyytyväinen.
Eilen lauantaina mulla oli joku ihme Eminem maratooni joka lähti yksinkertaisesti siitä ku googletin Marshalin elämänkertaa josta päädyin kuuntelemaan tämän miljoonat biisit jonka parissa iltapäivä sitten meniki. Uskomattoman rankan lapsuuden/nuoruuden keskeltä silti nous kuuluisuuteen ja jopa historiaan. Wau.
Illalla lähin mun rakasta vastaan (eli juliaa) ja ilta oltii kavereiden kanssa meillä :)
Tänään sunnuntaina oon ollut omissa oloissani ja tapellu tän bloggerin kanssa. Äiti tuli tänään kotiin ja mul oli sitä ihan hullu ikävä (olihan se jopa 2pv poissa) , tästäkin huomattiin etten pärjää ilman mamii <3
Mutta nyt olis tosi kiva saada vielä lisää postaus ideoita ? Ens postaukseeen , heido !







torstai 2. tammikuuta 2014

Welcome 2014

Noni heips , ja hyvää uuttavuotta 2014 !
Itelle uusvuos oli tosi toivottu nimittäin tuntu et olin vaa koko ajan jumis edellisvuoden tapahtumiin.
Mulle viime vuodest mielest jäi päällimmäisenä mielee ihan eka päivä kesälomast ja toinen päivä kesälomasta jolloin olin molempina päivinä kavereilla yötä ja oli ihan huippu kivaa ! Ja sitten kesäkuun lopusta EM kisat Ruotsissa ja sieltä viikoksi lastenleirille ohjaajaksi. Viikko Kian luona Keski Suomessa ja eka kesä kun rusketuin vähän ! Toki olihan tää vuos ihan hiton rankka koulun suhteen ja sitte henkisten ongelmien vuoksi.
Tuntuu vähän höpsöltä vieläkin olla "yksin" eikä parisuhteessa.
Mut toivottavasti tää vuos alkais ees vähän paremmis merkeissä ! (:

Maanantaina käytii kaupungilla Inkan ja Julian kanssa ja siellä käytii ostoksilla , syömässä Amarillossa illalla leffassa :-) inka ja julia on vaa niin ihania ja niiden kaa aika menee nopeesti eikä oo koskaa tylsää <3

Uutta vuotta vietin rauhallisesti alkuillan tapahtumaa lukuunottamatta Julian , Tuukan , Mikon ja Atin kanssa :)

Eilen käytii Tinkan kaa kattoo ennakko näytökses Justin Bieber - Believe leffa...täytyy sanoo et en oo mikää JB-fani mutta toi leffa oli ihan uskomattoman hyvä ja tuli kylmät väreet parissa kohtaan. WAU.

Tänään takasin koulunpenkille ja kyllä...se oli yhtä hirveetä ku muistinkin..
Oon kuitenki yrittäny panostaa kouluun ja motivaatiota anto jo tänään palautetut äikän kirjotelmat josta sain 9 ! oon oikeesti ylpee itestäni.

Viikonlopun suunnitelmist en viel tiiä mut kerron sit seuraavas postaukses enemmän !















                       löysin tähän loppuu viel pari random kuvaa kesält