maanantai 24. helmikuuta 2014

First day as fifteen

Heipsun kaikki ihanat.


Eile vihdoin tuli täytee jopa huimat 15.v ja päivä meni nopeesti ja mukavasti. Sai taas hävetä itteään kavereiden julkamisissa kuvissa mua onnitellen. Noh onneks synttärit on vaan kerran vuodessa. Lauantaina vieteltii synttäreit meillä inkan , reetan , fleksun ja julian kanssa ja matkattii sit siitä launeelle hohtokeilaamaan. En ollu ikinä keilannu mut totesin et se oliki huippu kivaa. Synttäri päivänä sunnuntaina mun ihana rakkauspakkaus tuli kaukaa moikkaamaan. Puol vuotta erossa oli selvästi liianki kauan. Kuvailin teille vähän ainaku kerkes ja nyt loppu päivän aattelin viettää leffoi katellen ja nauttien lomasta ennen ku helvetillinen koulunkäynti taas alkaa.










1 kommentti:

  1. Hei tosi kiva blogi sulla! Tykkään sun kuvistakin :D
    Ois kiva jos menisit kattomaan mun blogin :D pääasiassa pyrin jakamaan mun matkailukokemuksia, muita arkisii vinkkejä ja hyvälaatuisia kuvia :D JOs kiinnostaa nii yks tilaaja lisää olis iha kiva
    cloudstotheworld.blogspot.com <3

    VastaaPoista