perjantai 28. helmikuuta 2014

Before school starts

Heipsuun , aattelin tulla väsäämään puhelimella postauksen vapaa ajallani. Loma alkaa jo loppumaan ja vielä ois tiedossa ainaki sukulaisten näkemisiä , treenejä ja kavereita :-) käytiin eilen kaupungissa jopa niinkin kaukana kuin Lahti ja sieltä tarttu muutama asia mukaan. Muokkasin hieman ulkoasua ja yritän sitä vielä saada enemmän oman näköiseksi. Tykkäättekö? Huomasin myös että olin aikasemmin tehnyt kysymyspostauksen jota ei koskaan sitten julkaistu niin voisin kuvata videolle koska kysymykset mulla oli edelleen tallennettuna koneella. Hyvää loppulomaa❤️










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti