
Noni heeip kaikki ihanat <3
Mulla on ollu aivan ihana sunnuntai päivä , ja noh koko viikko ylipäätänsä muutamaa seikkaa lukuunottamatta. Toivottavasti tää positiivisuun jatkuu vielä alkavalle kouluviikollekkin.
Tulin nopeesti jaa postaamaan tän koska mulla on vielä paljon hommii tekemättä.
Toivottavasti tää iltä sujuu yhtä hyvin kuin päiväkin ja näkisin ehkä vielä juliaakin.
Perjantaina kävin kaupungilla josta ostin söpön turkoosin oloasu hupparin , lompakon , pari paitaa ja farkut :)
Oon kattonu paljon leffoi ja vaan oleskellu ja en oikeestaan oo liikkunu kahteen päivään kunnolla ollenkaan joten vois harkita lenkkii tänä iltana.
Mun tekis tosi paljon mieli tehä teille videoo mut en keksi mitään aihetta :(



ja sitäkin mukavampi perjantai/lauantai yö.
VastaaPoista<3
Poista